פרופ' זליכה על התכנית הכלכלית: "צעד פתיחה חשוב"

    אסתי פלד 2 Comment on פרופ' זליכה על התכנית הכלכלית: "צעד פתיחה חשוב"

    פרופ' ירון זליכה במהדורה המרכזית: "אי אפשר להילחם באינפלציה כאשר שופכים עליה עוד דלק ולכן צריך קודם כל לעצור את ההתייקרויות שבאחריות הממשלה. מדובר בצעד פתיחה חשוב וראוי"

    צילום: Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התכנית הכלכלית: הפרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי במשרד האוצר, שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. "אני חושב שמדובר בצעד פתיחה חשוב וראוי. אי אפשר להילחם באינפלציה כאשר שופכים עליה עוד דלק ולכן צריך קודם כל לעצור את ההתייקרויות שבאחריות הממשלה. האינפלציה בישראל הונעה עי שני מחוללים יחודיים לישראל – אחד מהם זו הממשלה עצמה".

    "מי מעלה מחירים בתקופה של אינפלציה? לא משנה מה אתה חושב על המס הזה. הם אישרו למונופולים להעלות את מחירי המוצרים בפיקוח. הממשלה חוללה ודרבנה את האינפלציה", אמר זליכה.

    על התכנית: "זה נועד להכין את הקרקע לרפורמות האמתיות שאני מקווה שיגיעו בתקציב הקרוב. ראשית צריך ביטול משמעותי של מכסים ומכסות יבוא. הממשלה הקודמת דיברה על זה אבל הורידה בקומץ של מוצרים ופרסו על פני שנים. בנוסף צריך להוריד מע"מ ולהוריד הטבות מס לחברות הגדולות. הממשלה הקודמת הגדילה להם את הטבות המס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נשמע הגיוני
      צריך להפסיק את גזירת הטלפונים על חשבונינו!

    2. 1

      להוריד מכסים ויבוא זול מחו"ל הורס את המדינה. ועוד יותר גרוע מדיניות האפס מיסוי להשקעות מחו"ל שנתניהו הנהיג כל השנים גרם לשליטה נוראית של גורמים זרים בארץ.